بدون دسته بندی

پوشه امن سامسونگ کجاست؟ چطور آن را پیدا کنیم؟

پوشه امن سامسونگ کجاست؟ چطور آن را پیدا کنیم؟

پوشه امن سامسونگ کجاست؟ چگونه می توانیم این پوشه را فعال کنیم؟ تکنیک نصب آن چگونه است ؟این سوالات متداولی است که هر کس برای استفاده از پوشه امن نیاز به آن دارد در این مقاله که در موبوکاور تهیه شده است با ما همراه همراه باشید تا بتوانیم چه به این سوالات و سوالات دیگر که در ذهن شما است پاسخ دهیم با ماهمراه باشید.

پوشه امن سامسونگ چیست ؟

نصب پوشه امن سامسونگ

Secure Folder با پوشه امن به عنوان محلی است که برای نگهداری اسناد عکس ها و فیلم های مهم شما فایل ها و یا حتی اپلیکشن هایی که می خواهید دو از دسترس ما بقی افرادی قرار گیرد و آن ها را مخفی نگه دارید مورد استفاده قرار گیرد. پوشه امن سامسونگ کجاست ؟ سوالی که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

نکته که بسیار حائز اهمیت است این است که برای امنیت این پوشه امن بسیار نیاز دارید به محاظت از آن که این امنیت را باید با پلتفرم Samsung Knox انجام دهید. شما با انجام دادن اینموضوع دیگر نگران امنیت پوشه خود نیستید و محافظت این موضوع نیز در برابر حملات باج ها افزار ها تاثیر بسزایی دارد. همچنی در ادامه باید اضافه کنم استفاده از این پلتفرم برای محافظت بیشتر از قفل های بیومتریک یا پسورد هایی که برای محافظت برای پوشه امن فعال کرده اید، باشد.

با فعال سازی پوشه امن سامسونگ  و پیدا کردن جواب برای سوال پوشه امن سامسونگ کجاست؟ باید بدانید کخ شما گاوصندوقی در گوشی همراه خود دارید که تمام اطلاعات را می توانید در آن ذخیره کنید و به دور از دسترس افراد از آن ها نگهداری کنید حتی در زمانی که که نمی خواهید بعضی از برنامه ها را کودک شما به آن دسترسی داشته باشد می توانید در پوشه امن پنهان کنید. نصب پوشه امن سامسونگ به مرور و بعد از استفاده کردن آن کم کم به مزیت های بیشتر آن پی خواهید برد.

پوشه امن سامسونگ کجاست و چیست؟ برای فعال سازی پوشه امن سامسونگ به چه مراحلی نیاز دارد ؟پوشه امن به نوعی از فضایی گقته می شود که برای ذخیره سازی جدا و امن استفاده می شود. خوبی این پوشه این است که هیچ کس به آن دسترسی ندارد و در صورت دسترسی نمی تواند آن ها را به اشتراک بگذارد و یا حتی با استفاده از کابل ها نیز این اتفاق صورت نمی پذیرد.

لازم به ذکر است که قبل از استفاده و فعال سازی پوشه امن سامسونگ و پاسخ به سوال پوشه امن سامسونگ کجاست از به روز بودن سیستم عامل گوشی همراه خود مطمئن شوید و بعد اقدام به استفاده کنید و شما با شخصی سازی کردن این پوشه و یا تغییر نام این پلتفرم سبب می شوید تا به طور خودکار این پوشه قفل شود. قبل از ذخیره کردن فایل های خود حتما باید از نسخه پشتیبانی این برنامه را در مکانی امن دیگر ذخیره کنید.

پوشه امن سامسونگ کجاست؟ وچگونه پوشه امن را فعال کنیم؟ 

نصب پوشه امن سامسونگ

 

معمولا برای پاسخ به سوال پوشه امن سامسونگ کجاست و چگونه پوشه امن را فعال کنیم؟ باید در فهرست برنامه های گوشی همراه خود به دنبال آن بگردید. این پوشه امن معمولا در بعضی از گوشی های هوشمند در بین برنامه های دیگر است. اما در دیگر گوشی های همراه دیگر برای پیدا کردن این پوشه باید مراحل زیر را طی کنید تا بتوانید برای سوال پوشه امن سامسونگ کجاست؟ و چگونه پوشه امن را فعال کنیم جواب درستی را پیدا کنید:

  1. در مرحله اول برای نصب پوشه امن سامسونگ باید مطمئن شوید تا حساب کاربری سامسونگ وجود دارد و در صورت نبود حساب کاربری سعی کنید آن را بسازید.
  2. بعد از ساخت وارد تنطیمات گوشی همراه شوید.
  3.  بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات و انتخاب کنید گزینه امنیت یا بیومتریک (Biometrics and security)
  4. در این جا جواب سوال پوشه امن سامسونگ کجاست  پیدا می شود فقط با انتخاب پوشه امن (Secure Folder) وارد این پوشه شوید و با تمام مقررات که تعیین کرده است موافقت کنید.
  5. بعد از گذراندن این مرحله حساب کاربری سامسونگ که ساخته بودید از قبل را وارد کنید.
  6. برای انتخاب کلمه عبور و یا رمز عبود باید از سه حالت الگو ،پین و حروف یکی را انتخاب کنید.
  7. شما در این مرحله نصب پوشه امن سامسونگ را انجام داده اید و به برای سوال چگونه پوشه امن را فعال کنیم نیز پاسخ صحیحی را پیدا کردید و می توانید در بین دیگر برنامه های خود آن را ببیند و فایل های خود را در آن ذخیره کنید.

حال بعد از فعال سازی پوشه امن سامسونگ و پاسخ به سوال پوشه امن سامسونگ کجاست به نحوه افزودن فایل هایی که نیاز دارید در پوشه امن آن را بگذارد را برای شما به صورت موردی بیان می کنیم تا به راحتی بتوانید تمام فایل های خود را در آن بارگزاری کنید دو روش برای انجام دادن این کار وجود دارد که به ترتیب به آن ها می پردازیم :

  1. در مرحله اول و پاسخ به سوال پوشه امن سامسونگ کجاست؟ پلتفرم پوشه امن را فعال می کنیم
  2. در قسمت بالا برروی گزینه Add files ضربه بزنید.
  3. در این قسمت انتخاب کنید که قصد دارید کدام فایل، عکس و فیلم را به این پوشه اضافه کنید.
  4. بعد از انتخاب کردن فایل مورد نظرتان بر روی گزینه Doneضربه بزنید .
  5. گزینه ای که هست به شما می گوید که آیا قصد دارد فایل را کپی کنید و یا انتقال دهید.

دومین روشی که برای انتقال فایل های مورد نظرتان به پوشه امن وجود دارد حتما باید از طریق My files، Gallery، Voice Recorder و Contacts این کار را انجام دهید این مراحل شامل :

  1. ابتدا باید  برنامه های My files، Gallery، Voice Recorder و Contacts را نصب کنید.
  2. فابل هایی که نیاز دارید در پوشه امن قرار دهید را انتخاب کنید.
  3. در قسمت بالا بر روی گزینه More option ضربه بزنید.
  4. بعد گزینه Move to Secure Folder را انتخاب کنید.
  5. در آخر وارد پوشه امن شوید تا این مراحل پایان یابد.

 

سخن آخر برای پاسخ به سوال پوشه امن سامسونگ کجاست؟

شما بعد از فعال سازی پوشه امن سامسونگ یکی از ویژگی امنیتی را به گوشی هوشمند خود اضافه کرده اید که برای محافظت خیلی خوب از اطلاعات ، عکس ها و فیلم های خود می توانید داشته باشید. این پلتفرم ویژگی است که در بعضی از گوشی های همراه به صورت پیش فرض وجود دارد این اپلیکشن در گوشی های سامسونگ جدید و گوشی هایی که اندروید آن ها بالا ۷ است وجود دارد البته نگران نباشید اگر این اپ در گوشی همراه شما وجود ندارد می توانید آن را  از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *